Delavnica Kulturna dediščina v učnih načrtih
Namen delavnice je predstaviti izkušnje in vtise učiteljic, ki so pri rednih šolskih urah že uporabile nove učne prakse z vključevanjem primerov iz lokalne kulturne dediščine ter praktično uporabo pripomočkov za učitelje in učiteljice, ki so nastali v projektu Šola prenove za nove generacije
S prepletanjem vsebin več predmetov in interpretacijo teh na področju kulturne
dediščine učenci doživijo učno snov bolj globoko in večplastno, dediščino pa povežejo s številnimi pozitivnimi doživetji, ki spremljajo obravnavano snov, in jo občutijo kot čustveno prijetno. S tem se posredno, a vztrajno prirašča tudi pozitiven odnos do dediščine.
V podporo pri uvajanju kulturne dediščine v osnovnošolski pouk smo pripravili vrsto odprtih učnih priprav, ki so zajete v treh priročnikih ter mnoge didaktične pripomočke in gradiva za izvedbo izbranih tem iz področja nepremične dediščine. Učne priprave zajemajo kulturno dediščino na način, ki omogoča povezovanje med različnimi predmeti ter uvedbo učnih primerov v predmete kot so tehnika, matematika, slovenski jezik,itd. Navedeno je bilo preizkušeno v sklopu nevrotestiranja pri izvedbi ure v učilnici in na prostem med dnevom dejavnosti.
Na Osnovni šoli Ivana Groharja so učiteljice v lanskem šolskem letu v okviru rednih učnih ur pri pouku od 1. do 9. razreda testirale in sodelovale pri pilotni izvedbi učnih ur po vnaprej pripravljenem scenariju, ki v učne ure vključuje primere iz lokalne kulturne dediščine in spodbuja medpredmetno povezovanje. Na delavnici bodo predstavile svoje izkušnje in spoznanja ter odzive učencev, ki so sodelovali pri »drugačnih« učnih urah.
Vabilo s programom
Prijava preko spodnjega obrazca ali na info@zgodovinska-mesta.si